تفکر توحیدی

وبلاگ هزار و یک حرف

تفکر توحیدی

وبلاگ هزار و یک حرف

این وبلاگ تلاشی برای تبیین تفکر توحیدی است

کانال تلگرامی رضاکریمی
https://telegram.me/karimireza1001

امروز وقتی برای زیارت ضریح حضرت رضا علیه السلام رفتم با در بسته مواجه شدم و مردمی را دیدم که مقابل آن‌ تجمع کردند.
من که همیشه در حرم دنبال نشانه ها هستم با خودم فکر کردم که این نشانه چیست؟
۱. ورود به ساحت قدس همیشه میسر نیست مراقب باشیم که سلب توفیق نشویم.
۲. دیدن ضریح بهانه ای است تا قلب ما از غفلت خارج شود وگرنه که چه بسا قبره فی قلب من والاه. پس همینجا حال حضور به خود بگیریم.
۳. من که اذن دخول خوانده ام و داخل شدم! پس هر جا هستم مهمانم و‌میزبان کرم خواهد کرد.
پس:
السلام علیک یا علی بن موسی الرضا

  • رضا کریمی

نظرات (۱)

از آنجا که روح مزور تعلق خاطر خاصی به مدفن  دارد  و نیز زیارت از نزدیک موجب اثرات باطنی و معنوی خاص تری برای زائر می شود لذا بهترین نوع زیارت همان حضور جسمی و روحی در مکان زیارت است.حال حضورتان مقبول .
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی